Home » Здраво тяло

Диета за пълноценно ежедневие и по-добър секс

Submitted by
dieta

Когато съдържанието на глюкоза в организма намалява, всички органи и системи, отговарящи за половия ни живот, отслабват, което пък може да доведе и до функционални нарушения. Каква тогава е най-добрата диета, която ще ни помогне да редуцираме теглото си и да се превърнем в неотразими любовници?

Най-лесният начин да повишите физическата и сексуална активност е да хапнете нещо сладко. Резултатът ще бъде налице до 15 минути. След могъщия прилив на енергия обаче ще изпаднете в апатия, дори в депресивно състояние, ще усетите спад на енергийния заряд. Затова ние ви препоръчваме да направите разтоварващ режим като наблегнете на пълнозърнестите храни, бобовите, семената, орехите и другите храни, съдържащи сложни въглеводороди, които се разтварят бавно в кръвта и отделят енергията си постепенно в продължение на поне 6 часа.

Любовен пост засилва желанието
Хапвайте по-малко мазнини и захар, и повече богати на фибри храни, за да нямате проблеми в леглото, съветват диетолозите. Наднорменото тегло влие зле на самочувствието, а оттам и на представянето в секса. Много хора, и от двата пола, избягват да правят секс с партньорите си именно защото се притесняват от излишните килограми и вида на фигурата си. Едно петдневно постене ще ви осигури по-добра фигура и по-добър сексуален живот, съветват лекарите. Постът минава през три стадия. В първия от тях трябва да надвиете чувството за глад. Във втория – да се откажете и да „почистите“ организма си от онези вещества, които могат да доведат до алергични реакции (пародоксално звучи, но много хора обичат да похапват храна, към която всъщност са алергични). В третия стадий от поста ще почувствате огромен прилив на енергия. Обикновено първият стадий продължава два дни, а третият започва примерно на четвъртия ден. Тогава именно ще почувствате своята сексуалност във върхова фаза. По време на поста трябва редовно да пиете достатъчно количество вода. Специалистите по хранене съветват, когато изпитваме чувство на глад, да пием по малко вода. Постът помага на организма да се освободи от натрупаните мазнини и шлаки. По време на поста е добре да се занимавате с физически упражнения на чист въздух – така ще помогнете на тялото си да се освободи от токсините. Можете да пиете витамини. В дните, посветени на детоксикацията на организма, пийте само плодови сокове, домашно приготвени, разредени с малко вода. Приемайте храната често, на малки порции. Дъвчете бавно. Опитайте се да избягвате стресовите ситуации. Занимавайте се с медитация, дишайте правилно. Всичко това ще окаже благотворно влияние върху метаболитните процеси.

Няколко важни правила, за да бъде диетата ви успешна
* Ограничете приема на говеждо, свинско и агнешко до три пъти седмично.
* Включете в менюто си повече риба и пилешко.
* Ограничете употребата на подправките, както и сосовете към салатите.
* Приготвяйте храната на пара, запичайте или варене, но не пържете.
* Яжте много пресни плодове.
* Ограничете консумацията на яйца и сирене.
* Ограничете или най-добре изключете от менюто си кофеиновите напитки – кафе, черен чай, кока-кола и др.
* Ограничете употребата на алкохол.
* Ограничете консумацията на сол и захар.
* Хапвайте различни продукти в ежедневното си меню – плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни.
* Приемайте храната на малки порции няколко пъти дневно (6-8). В никакъв случай не преяждайте.
* Ако хапнете по-голямо количество храна, не пийте много течности. Пийте половин час преди или след хранене.
* Задължително закусете с пълнозърнести продукти, продукти, богати на протеини, които ще освобождават енергия в организма през целия ден.
* Избягвайте захаросаните или сушени плодове.
* Изварата, йогуртът, млякото са превъзходна лека храна за закуска.
* Винаги, когато можете, използвайте заместители на солта.
* Когато приготвяте храната, заменяйте захарта и изкуствените подсладители с естествени сладки треви, плодове, масла, ванилов екстракт.
* Избягвайте консумацията на рафинирани или обработени продукти, в които има бяла захар или бяло брашно. Ограничете консумацията на консервираните храни, печените и осолени ядки, безалкохолните напитки, бонбоните, шоколадовите изделия, дъвките със захар, сладоледа, желетата, пържените закуски (мекици и др.).
* Ако можете, откажете цигарите, или поне ги намалете.